gyógypedagógus- szomatopedagógus
Szomatopedagógiai szakirányos gyógypedagógusként 2013-ban végeztem az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán Budapesten, majd ugyanitt szereztem meg mesterdiplomámat és szakvizsgámat is. Szomatopedagógusként a mozgássérült gyermekek, fiatalok re/habilitációja a hivatásom, ez az a terület, ami a szívügyem. Az elmúlt 10 évben mozgásnevelőként dolgoztam Budapesten a Mozgásjavító EGYMI-ben, itt lehetőségem volt nagyon sok mozgáskorlátozott gyermeket megismerni és fejleszteni. Sok tapasztalatot szereztem a különféle diagnózisokkal, mozgásállapotokkal kapcsolatban, azok fejlesztése, és segédeszközzel való ellátása terén.
Emellett már egyetemi éveim alatt is nagyon érdekeltek a különböző idegrendszeri érést segítő szenzomotoros tornák, így ilyen irányú posztgraduális képzéseken tanultam tovább, a minél szélesebb körű mozgásfejlesztés érdekében. Ezek a tornák (szenzoros integrációs terápia, Alapozó mozgásfejlesztés, TSMT) elsősorban nem mozgáskorlátozott gyermeknek javasoltak, hanem olyan óvodás és kisiskolás korú gyerekeknek, akik valamilyen téren el vannak maradva kortársaiktól, mozgásukban ügyetlenek, esetleg szenzoros feldolgozási zavar gyanúja merül fel náluk, vagy idegrendszeri éretlenségük miatt magatartási, érzelemszabályozási nehézségeik vannak, esetleg hiperaktivitás, figyelemzavar jellemzi őket.
2013 – Gyógypedagógia- szomatopedagógia
2015 – Okleveles gyógypedagógus (gyógypedagógia terápia szakirányon)
2019 – Szakvizsgázott gyógypedagógus
2015 – Szenzoros integrációs terápia (Németország)
2015 – TSMT I. terápia
2020 – Kinesio tapeing alapképzés
2022 – Alapozó mozgásfejlesztés
2022 – FDM 1, 2